Witamy na naszym blogu finansowym!
Znajdziesz u nas wiele przydatnych informacji finansowych.

Archiwum kategorii: ◊ Klient w firmie ◊

• wtorek, Wrzesień 22nd, 2015

Mały biznes a często może przynieść większe korzyści niż praca na etacie – plus dla prowadzenia własnego biznesu. Problem pojawia się gdy chcemy rozwijać naszą firmę, chcielibyśmy skalować biznes, poszerzyć horyzonty działań na większe obszary, niestety wszystko to wiąże

się z dodatkowymi nakładami finansowymi, daninami publicznymi, które trzeba niestety zapłacić

w różnych wysokościach w różnych terminach, trudno nam jest wówczas kogoś zatrudnić. Niestety z tego powodu większość małych biznesów opiera się na pracy całej rodziny, najbliższych właścicielowi. W tej kwestii państwo na pewno nie wspiera działalności, gdzie powinna być ona w tym momencie uznawana za przysłowiowe „oczko w głowie” napędzające całą gospodarkę w kraju.

Borykanie się z wieloma problemami finansowymi odstrasza wiele osób, brak ambicji w wyszukiwaniu dla rozwiązywania problemów powoduje, że ogólna opinia z tematyki zakładania własnej firmy działa na jej niekorzyść. Pobudzenie wyobraźni do działań, zaoferowanie innowacyjnych produktów – warto pamiętać o tym, że wyszukujemy wartości jakie są ważne dla klienta, wówczas wszelkie problemy z działaniem naszej firmy stają się „coraz mniejsze”, my stajemy się lepsi, zatrudniamy specjalistów od rozwiązywania problemów tworzymy cały zespół, który brnie ku wygranej.

Kategoria: Klient w firmie
• wtorek, Wrzesień 01st, 2015

 

Kreowanie postawy idealnego przedsiębiorcy to nie tylko taka wartość jak kapitał a jest to przede wszystkim zbiór wartości jakimi się kierujemy i jakie wartości dajemy innym by nazywali

nas najlepszym szefem. Na samym początku powinniśmy ustalić sobie kluczowe cechy idealnego lidera, z którego my sami byśmy byli docenieni. Miedzy innymi moglibyśmy wyróżnić umiejętności przywódcze, powinniśmy widzieć w tej osobie mentora, osobę która napędza nas samych do działań gdzie zderzamy się z umiejętnością motywacji, osoba powinna wyróżniać się optymizmem, już na samym początku powinniśmy widzie więcej zalet i okazji dla własnej firmy niż wad i problemów, co może okazać kluczową wartością i gwarancją zamierzonego sukcesu. Wyróżnijmy również cechę umiejętności ponoszenia ryzyka, w życiu nic nie daje gwarancji, że dany pomysł odniesie sukces, trzeba żyć z tą świadomością, ale również z tą kontrastową świadomością – bez ryzyka nie ma osiągnięć. Kolejne cechy to zarządzanie finansami, relacje interpersonalne, umiejętne sprzedanie informacji, marketing czy sama intuiacja, która pozwala już w etapie pomysły eliminować, udoskonalać nasze działania. Jeżeli uważasz, ze jesteś osobą, która posiada takie cechy – ruszaj na podbój świata!

Kategoria: Klient w firmie